FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

salutacions des de Paris!!!

4 participantes

salutacions des de Paris!!! Empty salutacions des de Paris!!!

Missatge  les de repas! Dj Mar 05, 2009 12:54 pm

Hola a tuti lo mondo (uy, això es italià i no francès....). Doncs res, que estem de viatge de fi de curs a Paris i mira... com que les trucades son molt cares per l'economia de dues estudiantes de segon de batxillerat... voliem escriure un mail al David... i al final em pensant, i perque no ho posem al foro??? així tothom sabrà on estem!!! doncs vinga!!.

Doncs res, aqui estem moolt bñe... però tot es super car!! david trobem a faltar els preus del teu bar!!!!. aprofitem per dirt-te que et trobem molt a faltar (ostres, com pot ser que les alumnes trobin a faltar a un profe?.. es que el david es un sunny !!!).

a veure si ens vens a buscar el dissabte a l'aeroport??? salutacions de la Klara, Marta, Sonya... i més

1peto de part meva i un altre de part de l'emma, des de paris... la cite de l'amour!!!

les de repas!

Nombre de missatges : 7

Tornar a dalt Ir abajo

salutacions des de Paris!!! Empty Re: salutacions des de Paris!!!

Missatge  calvo Dj Mar 05, 2009 1:34 pm

olalà!!!. quina il.lusió al llegir el vostre missatge!!!. la veritat que jo, quan m'en vaig anar de viatge de fi de curs, els únics que no vaig trobar a faltar vans er els profes....

Respecte als preus de les coses, jo ja us vaig avisar que els gabatxos ho tenen tot pels núvols (per cert, em podeu confirmar que l'ampolla d'aigua petita la venen a cinc euros?).

Vingan, passeu-ho molt bé a la nuit de paris... això si, sobretot sobretot, sobretot... torneu amb les piles a tope perquè la sele està moolt aprop i encara em de fer una bona manxada... que sino...
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calvo Dj Mar 05, 2009 1:36 pm

ahhh!!! si voleu que us vingui a buscar a l'aeroport ja em podeu estar indicant una ruta Espoia- Aeroport del Prat a través de camins forestals... perque dissabte sortirem amb el camió UNIMOG i no seria massa ètic posar-lo per l'autopista...!!! jajaja!!

una abraçada noies!!!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  KOKE_FCF Dv Mar 06, 2009 12:42 am

si,si paris es carissimoooooooooooooooooo!!!!!
yo estuve en paris en verano del 2005 y era una pasada,por un simple cafe,3 o 4 euros,etc . lo unico barato los frankfurts con queso que nos comiamos en cualquier sitio,que disfrute. a parte de eso es una pasada toda la ciudad,el notre dame,el sacre cour,los campos eliseos,el barrio de los pintores,la torre eifel ... espero que os lo paseis igual de bien que me lo pase yo , que recuerdos!!!!!!!!!!!!
un saludo y a disfrutar noies
KOKE_FCF
KOKE_FCF

Nombre de missatges : 465

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.alien Dv Mar 06, 2009 4:56 am

Que suerte la vuestra, visitar Paris "MON DIEU"
yo en mi viaje de fin de curso anduve por Banyolas y fue por que hubo una oferta ya que el lago estaba a punto de secarse y las barcas
en reparacion, ah y la tipica farmacia donde se encuentra el homosapien no estaba de guardia y el costo del viaje se abarato
¡¡¡¡¡ QUE TIEMPOS AQUELLOS !!!!!

UN SALUDO

Pd= me teneis siempre en un cumulo de confusiones, ¿cuando me dices que somos dos y salen tres en la foto? ahora siguen saliendo tres
y me adjudicas cuatro=Clara-Marta-Sonia y Emma,,,,,lo vuestro es de ¡¡¡¡¡LOCAAAAAAAAAAAAAAAAAS!!!!! jejejejeje (todo broma)
pasadlo bien que esto solo pasa una vez en la vida y si es con buen recuerdo ¡¡¡ CHAPO !!! y saludos al "jorobas de notre dame"
j.alien
j.alien

Nombre de missatges : 598
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum