ella ella ella, calvo maravella!!!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
ella ella ella, calvo maravella!!!
ei hola cumpanys!. només volien posar que gràcies a les clases del david em tret unes notases de la ostia!!!!. sobretot en mates que es lo que mes toquem (i lo que mes ens costa...) doncs ala, l'emma a tret un notable i... patam, jo un excel.lent!!!
gràcies david!!! espero que no ens cobris la clase d'avui...!! jajajajaja!!!!
vinga bandarra, unpeto
ah!!he canviat la foto... ara surto jo en primer pla... bua, quan la vegi l'emma segur que la canvia i es posa una seva!!!!
siau
gràcies david!!! espero que no ens cobris la clase d'avui...!! jajajajaja!!!!
vinga bandarra, unpeto
ah!!he canviat la foto... ara surto jo en primer pla... bua, quan la vegi l'emma segur que la canvia i es posa una seva!!!!
siau
les de repas!- Nombre de missatges : 7
Re: ella ella ella, calvo maravella!!!
les de repas! escrigué:ah!!he canviat la foto... ara surto jo en primer pla... bua, quan la vegi l'emma segur que la canvia i es posa una seva!!!!
pues disfruta de ello mientras no la cambien jejejeje
enhorebuena por as notas y por el trabajo que habra realizado david, solo deciros que sigais con los estudios pues yo no le di la importancia necesaria y ahora me arrepiento un culló jejeje
salut.
rastafari de jerez- Nombre de missatges : 694
Ubicació : Fatima city
Re: ella ella ella, calvo maravella!!!
ei ja sabia jo que ho posaries perquè s'enterès tot el món.... doncs res, aprofito per dir-vos que son una maravella tant d'alumnes com de persones i que fer clases amb elles és molt fàcil. No només son elles les que aprenen, sinó que aqui un servidor també li serveixen moolt aquestes clases ( i, perquè no dir-ho, la satisfacció de veure les notes que em porten no es pot pagar amb res!).
Vinga, a disfrutar d'aquests dies de festa ( i i més i més ) que la sele està a la cantonada... feu bondat!
Vinga, a disfrutar d'aquests dies de festa ( i i més i més ) que la sele està a la cantonada... feu bondat!