RESULTATS JORNADA 1
3 participantes
Pàgina 1 de 1
RESULTATS JORNADA 1
Fàtima 1 - 0 Sant Pere Molanta
Aquest ja el sabieu... però em fa molta il.lusió posar-lo
Els Monjos 6 - La Pobla 1
Guanyava La Pobla 0 a 1 (gol al minut 5 del partit). Decepció... perquè m'havien parlat molt bé del joc de La Pobla (aquest any, a més, han fitxat a gent que ha jugat a primera regional)
Vista Alegre 3 - Piera 0
Gran partit del Pepe Copovic. Decepcionant l'actuació dels pierencs que han presentat un equip ple de jugadors molt coneguts i de sobrada experiència
Moja 2 - Les Cabanyes 0
El nostre pròxim rival ha fet un partit molt fluixet. Hem d'anar a per ells!!!!
Tous 1 - Joventut Ribetana 2
El Tous està pensant impugnar el partit... es veu que l'utiller dels visitants en comptes del DNI va entregar una etiqueta d'Anis del Mono (si els va funcionar una vegada... qui sap... que malo... )
Aquest ja el sabieu... però em fa molta il.lusió posar-lo
Els Monjos 6 - La Pobla 1
Guanyava La Pobla 0 a 1 (gol al minut 5 del partit). Decepció... perquè m'havien parlat molt bé del joc de La Pobla (aquest any, a més, han fitxat a gent que ha jugat a primera regional)
Vista Alegre 3 - Piera 0
Gran partit del Pepe Copovic. Decepcionant l'actuació dels pierencs que han presentat un equip ple de jugadors molt coneguts i de sobrada experiència
Moja 2 - Les Cabanyes 0
El nostre pròxim rival ha fet un partit molt fluixet. Hem d'anar a per ells!!!!
Tous 1 - Joventut Ribetana 2
El Tous està pensant impugnar el partit... es veu que l'utiller dels visitants en comptes del DNI va entregar una etiqueta d'Anis del Mono (si els va funcionar una vegada... qui sap... que malo... )
Re: RESULTATS JORNADA 1
RIUDEBITLLES - LA GRANADA 1 - 4
SANT CUGAT SESGARRIGUES - MASQUEFA 0 - 1
VILANOVA CAMI - CUBELLES 0 - 4
falta només saber un...
Per més info,
Capellades - Penya Rec. Sant Feliu
Partit suspès per la no presentació de l'àrbrite
SANT CUGAT SESGARRIGUES - MASQUEFA 0 - 1
VILANOVA CAMI - CUBELLES 0 - 4
falta només saber un...
Per més info,
Capellades - Penya Rec. Sant Feliu
Partit suspès per la no presentació de l'àrbrite
JO David, lo del arbrito no sera por lo del ultimo partido del Sant Feliu en la temporada pasada con el Tous ¿NO? je je je
UN SALUDO de
UN SALUDO de
j.alien- Nombre de missatges : 598
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA
calvo seguro que el capellades se enfrentava a la penya recreativa sant feliu?
pork si es asi no me cuadra,como es que los dos equipos que jugaron la promocion,tous y penya,estan los dos en segunda regional.
pork si es asi no me cuadra,como es que los dos equipos que jugaron la promocion,tous y penya,estan los dos en segunda regional.
KOKE_FCF- Nombre de missatges : 465
Amigo Koke, me parece que hay S.Feliu A y B ¿no se, no se? creo que los tiros van por ahi, si no, no tiene explicacion.
UN SALUDO de
UN SALUDO de
Acuerdate de el por que de la alinacion indevida y la clara suspension de la promocion,
pues me parece que fue por el portero de un tal segundo equipo que tenia el tal S.Feliu ¿NO?.
UN SALUDO de
pues me parece que fue por el portero de un tal segundo equipo que tenia el tal S.Feliu ¿NO?.
UN SALUDO de
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum