FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

agafa el mobil David Meca!!!

3 participantes

agafa el mobil David Meca!!! Empty agafa el mobil David Meca!!!

Missatge  lasocorrista_de kp Dj Des 04, 2008 12:32 am

Tant insistir en que volies el meu mobil... i m'he passat tota la tarda trucant-he i no m'he las agafat! Mad

doncs res, que et volia dir que dissabte la piscina estarà tancada... perquè és festa.

vengan, a veure si et pases demà a nedar... o sino fins divendres!! no faltis eh Meca! o m'enfado més Evil or Very Mad
lasocorrista_de kp
lasocorrista_de kp

Nombre de missatges : 10

Tornar a dalt Ir abajo

agafa el mobil David Meca!!! Empty Re: agafa el mobil David Meca!!!

Missatge  calvo Dj Des 04, 2008 1:03 am

ups! ho sento! estava jugant a volley... i després he anat al gimnàs!. em sap greu...

ah! per cert, jo em pensava que les sirenes només nedaven pel mar... però ja veig que estava equivocat, doncs tu estàs a la piscina de capellades!!!. ei espero que això serveixi com a disculpa per no agafar-te el mobil.

demà no vindrè perquè anem amb els bombers del penedès a fer una via ferrata pel massís del Garraf. Però divendres, sino passa res, tard o d'hora, em passaré a depurar el meu estil... a caball entre Moussambani i Manuel Fraga! jaajajajajaja!!!.

apa, fins divendres! 1b7

ah! ja que t'has registrat... perquè no fas la quiniela???
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  lasocorrista_de kp Dv Des 05, 2008 2:54 am

ei com ha anat la via ferrata pel Garraf? espero veuret demà per la piscina... si vens a les 2 no hi haurà ningú... i et podré demostrar que nado més ràpid que tu

mira, sas que et dic? vaig a fer la quiniela!! a veure que tal!!
lasocorrista_de kp
lasocorrista_de kp

Nombre de missatges : 10

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  KOKE_FCF Dv Des 05, 2008 9:51 pm

o k bonic, m'estant entrant ganes de plorar i tot.calvu si la socorrista de kp es una sirena,jo puc ser en nemo?je je je je
KOKE_FCF
KOKE_FCF

Nombre de missatges : 465

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calvo Ds Des 06, 2008 12:18 am

bé.. doncs res... efectivament, admeto la meva derrota!. veus com si que ho posaria!

ara bé, la derrota ha sigut per centessimes... i sino fos perque s'ha creat un remoli subterrani degut a la meva velocitat supersonica... t'hagues guanyat! jajaja!!!

jo sóc més de nedar 100 piscines... de resistència... a partir de la 50 ja et començaria a deixar enrera... i suposo que a la 75 ja t'hauria doblat. a veure si un dia fem aquestes 100 piscines.

apa, que vagi mube! cuidat i que pasis un bon pont (tu que el tens.... Crying or Very sad )
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt