agafa el mobil David Meca!!!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
agafa el mobil David Meca!!!
Tant insistir en que volies el meu mobil... i m'he passat tota la tarda trucant-he i no m'he las agafat!
doncs res, que et volia dir que dissabte la piscina estarà tancada... perquè és festa.
vengan, a veure si et pases demà a nedar... o sino fins divendres!! no faltis eh Meca! o m'enfado més
doncs res, que et volia dir que dissabte la piscina estarà tancada... perquè és festa.
vengan, a veure si et pases demà a nedar... o sino fins divendres!! no faltis eh Meca! o m'enfado més
lasocorrista_de kp- Nombre de missatges : 10
Re: agafa el mobil David Meca!!!
ups! ho sento! estava jugant a volley... i després he anat al gimnàs!. em sap greu...
ah! per cert, jo em pensava que les sirenes només nedaven pel mar... però ja veig que estava equivocat, doncs tu estàs a la piscina de capellades!!!. ei espero que això serveixi com a disculpa per no agafar-te el mobil.
demà no vindrè perquè anem amb els bombers del penedès a fer una via ferrata pel massís del Garraf. Però divendres, sino passa res, tard o d'hora, em passaré a depurar el meu estil... a caball entre Moussambani i Manuel Fraga! jaajajajajaja!!!.
apa, fins divendres! 1b7
ah! ja que t'has registrat... perquè no fas la quiniela???
ah! per cert, jo em pensava que les sirenes només nedaven pel mar... però ja veig que estava equivocat, doncs tu estàs a la piscina de capellades!!!. ei espero que això serveixi com a disculpa per no agafar-te el mobil.
demà no vindrè perquè anem amb els bombers del penedès a fer una via ferrata pel massís del Garraf. Però divendres, sino passa res, tard o d'hora, em passaré a depurar el meu estil... a caball entre Moussambani i Manuel Fraga! jaajajajajaja!!!.
apa, fins divendres! 1b7
ah! ja que t'has registrat... perquè no fas la quiniela???
ei com ha anat la via ferrata pel Garraf? espero veuret demà per la piscina... si vens a les 2 no hi haurà ningú... i et podré demostrar que nado més ràpid que tu
mira, sas que et dic? vaig a fer la quiniela!! a veure que tal!!
mira, sas que et dic? vaig a fer la quiniela!! a veure que tal!!
lasocorrista_de kp- Nombre de missatges : 10
o k bonic, m'estant entrant ganes de plorar i tot.calvu si la socorrista de kp es una sirena,jo puc ser en nemo?je je je je
KOKE_FCF- Nombre de missatges : 465
bé.. doncs res... efectivament, admeto la meva derrota!. veus com si que ho posaria!
ara bé, la derrota ha sigut per centessimes... i sino fos perque s'ha creat un remoli subterrani degut a la meva velocitat supersonica... t'hagues guanyat! jajaja!!!
jo sóc més de nedar 100 piscines... de resistència... a partir de la 50 ja et començaria a deixar enrera... i suposo que a la 75 ja t'hauria doblat. a veure si un dia fem aquestes 100 piscines.
apa, que vagi mube! cuidat i que pasis un bon pont (tu que el tens.... )
ara bé, la derrota ha sigut per centessimes... i sino fos perque s'ha creat un remoli subterrani degut a la meva velocitat supersonica... t'hagues guanyat! jajaja!!!
jo sóc més de nedar 100 piscines... de resistència... a partir de la 50 ja et començaria a deixar enrera... i suposo que a la 75 ja t'hauria doblat. a veure si un dia fem aquestes 100 piscines.
apa, que vagi mube! cuidat i que pasis un bon pont (tu que el tens.... )