FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

10500 visites a la web del Fàtima!!

4 participantes

10500 visites a la web del Fàtima!! Empty 10500 visites a la web del Fàtima!!

Missatge  calvo Dv Des 05, 2008 2:50 am

Increïble, a l'hora que cert. no hi havia caigut pas en mirar el contador de la web. Quan m'ho han dit, he pensat que s'havien confòs... però ja he vist que no... més de 10500 visites!! és al.lucinant... com tot el que m'està passant aquest any amb vosaltres... moltes gràcies!!!

bua... ara del Fàtima no em treureu ni amb aigua ras!!!

ah! per cert, els d'aquest foro m'han enviat un correu per dir-me que haig de posar algo de moderador... no puc ser jo perquè ja estic com administrador... nosé si algu li fa gràcia posar-se de moderador... que ho digui!!!

vinga ens veiem!!!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

10500 visites a la web del Fàtima!! Empty Re: 10500 visites a la web del Fàtima!!

Missatge  juanan7 Dv Des 05, 2008 2:45 pm

Ei, calvo!!!
Yo creo q tendria q ser el segundo q mas mensajes a escrito, ya que tu eres el primero no???
xD Very Happy O si no el koke q es un viciao de esto!!

Por cierto, alguien me puede decir la hora de la convocatoria????
Es q ayer con el mareillo se me olvido mirar o preguntar nada!!!
juanan7
juanan7

Nombre de missatges : 127

Tornar a dalt Ir abajo

10500 visites a la web del Fàtima!! Empty Re: 10500 visites a la web del Fàtima!!

Missatge  GRIMALDI Dv Des 05, 2008 5:27 pm

hola juan!
como te encuentras? espero que bien porque para el domingo te necessitamos como siempre estas , al 100%.
la hora a las 10 en fatima.
bueno nos vemos el domingo o esta noche en el monologo.
GRIMALDI
GRIMALDI

Nombre de missatges : 116

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  litus9 Dv Des 05, 2008 10:43 pm

juan antonio a las 10 en el campo, lo malo esk tu no estas convocao sera por el golpe de ayer lol! lol! lol!

litus9

Nombre de missatges : 9
Ubicació : Las Comas

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calvo Ds Des 06, 2008 12:15 am

el marciano... o en su defecto, el marcino... si que está convocado!!!!!. a les 10 al camp del Fàtima... tots menys jo, que aniré directament al camp de l'Hostalets (es que a les 8 del matí estaré ja rondant... jugant-me la vida per aquests boscos de Déu!!)

Ok! juan antonio... te pillo la palabra y te haré moderador! nosé que funciones tendrás ni na... pero, supongo que servira de algo
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt