10500 visites a la web del Fàtima!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
10500 visites a la web del Fàtima!!
Increïble, a l'hora que cert. no hi havia caigut pas en mirar el contador de la web. Quan m'ho han dit, he pensat que s'havien confòs... però ja he vist que no... més de 10500 visites!! és al.lucinant... com tot el que m'està passant aquest any amb vosaltres... moltes gràcies!!!
bua... ara del Fàtima no em treureu ni amb aigua ras!!!
ah! per cert, els d'aquest foro m'han enviat un correu per dir-me que haig de posar algo de moderador... no puc ser jo perquè ja estic com administrador... nosé si algu li fa gràcia posar-se de moderador... que ho digui!!!
vinga ens veiem!!!
bua... ara del Fàtima no em treureu ni amb aigua ras!!!
ah! per cert, els d'aquest foro m'han enviat un correu per dir-me que haig de posar algo de moderador... no puc ser jo perquè ja estic com administrador... nosé si algu li fa gràcia posar-se de moderador... que ho digui!!!
vinga ens veiem!!!
Re: 10500 visites a la web del Fàtima!!
Ei, calvo!!!
Yo creo q tendria q ser el segundo q mas mensajes a escrito, ya que tu eres el primero no???
xD O si no el koke q es un viciao de esto!!
Por cierto, alguien me puede decir la hora de la convocatoria????
Es q ayer con el mareillo se me olvido mirar o preguntar nada!!!
Yo creo q tendria q ser el segundo q mas mensajes a escrito, ya que tu eres el primero no???
xD O si no el koke q es un viciao de esto!!
Por cierto, alguien me puede decir la hora de la convocatoria????
Es q ayer con el mareillo se me olvido mirar o preguntar nada!!!
juanan7- Nombre de missatges : 127
hola juan!
como te encuentras? espero que bien porque para el domingo te necessitamos como siempre estas , al 100%.
la hora a las 10 en fatima.
bueno nos vemos el domingo o esta noche en el monologo.
como te encuentras? espero que bien porque para el domingo te necessitamos como siempre estas , al 100%.
la hora a las 10 en fatima.
bueno nos vemos el domingo o esta noche en el monologo.
GRIMALDI- Nombre de missatges : 116
juan antonio a las 10 en el campo, lo malo esk tu no estas convocao sera por el golpe de ayer
litus9- Nombre de missatges : 9
Ubicació : Las Comas
el marciano... o en su defecto, el marcino... si que está convocado!!!!!. a les 10 al camp del Fàtima... tots menys jo, que aniré directament al camp de l'Hostalets (es que a les 8 del matí estaré ja rondant... jugant-me la vida per aquests boscos de Déu!!)
Ok! juan antonio... te pillo la palabra y te haré moderador! nosé que funciones tendrás ni na... pero, supongo que servira de algo
Ok! juan antonio... te pillo la palabra y te haré moderador! nosé que funciones tendrás ni na... pero, supongo que servira de algo
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum