aventures del david amb el seu saxo!!!
+3
calvo
j.alien
les de repas!
7 participantes
Pàgina 1 de 1
aventures del david amb el seu saxo!!!
ei uolas gent!!! que tal??? per aqui molt bé... ja no sóc l'alumna del david.. perquè vaig aprovar la sele... i estic fent periodisme i relacions públiques!!!! a la uniiiiiiiii!!!!!. bueno, ara potser em tornarà a ffer clases, perquè m'estic traient el carnet de conduir... i que m'ajudi m'anirà de conya!!!!
precisament sobre cotxes va la cosa...
dimarts, el david tenia una reunió i tal, i sortia sobre les 7'30 de la uni... que és a l'hora que plego jo. així que vam quedar per toranr junts amb el seu cotxe. A ell no li feia molta gràcia perque entrenava amb vosaltres a les 8, 8'15... però bueno. només pujar em diu:
- preparat que anirè fregant la velocitat de la llum...
sisis... encara no haviem sortit de barna, tot de llums se li encenien pel cotxe... semblava una nau espacial...
- tranqui. no pasa res, li foto una mica d'aigua al radiador... i ja està. -de sobte, baixa..obre el capó i se sent...- collons! com crema!!!
li fot un litre da'igua... (sense exagerar...) i seguim... però res, altre cop al poc temps... les llums avisant que allò no anava bé... bua... cada cinc minuts parant... al final, entrem a un poble, i li fot més aigua... però, previsora de mi, m'en aig al carrefour a comprar una ampolla d'aigua de 10 litres... i sort d'això... perquè se la va tragar tota el cotxe.
al final, arribem a les 10'15... buA... Sort encara que em va convidar a sopar després, que sino...
comprat un cotxe... on s'ha vist un profe amb aquesta tartana que portes!
petons a tots
pd.: anims, que ja m'ha dit el david que aquest any és més complicat
precisament sobre cotxes va la cosa...
dimarts, el david tenia una reunió i tal, i sortia sobre les 7'30 de la uni... que és a l'hora que plego jo. així que vam quedar per toranr junts amb el seu cotxe. A ell no li feia molta gràcia perque entrenava amb vosaltres a les 8, 8'15... però bueno. només pujar em diu:
- preparat que anirè fregant la velocitat de la llum...
sisis... encara no haviem sortit de barna, tot de llums se li encenien pel cotxe... semblava una nau espacial...
- tranqui. no pasa res, li foto una mica d'aigua al radiador... i ja està. -de sobte, baixa..obre el capó i se sent...- collons! com crema!!!
li fot un litre da'igua... (sense exagerar...) i seguim... però res, altre cop al poc temps... les llums avisant que allò no anava bé... bua... cada cinc minuts parant... al final, entrem a un poble, i li fot més aigua... però, previsora de mi, m'en aig al carrefour a comprar una ampolla d'aigua de 10 litres... i sort d'això... perquè se la va tragar tota el cotxe.
al final, arribem a les 10'15... buA... Sort encara que em va convidar a sopar després, que sino...
comprat un cotxe... on s'ha vist un profe amb aquesta tartana que portes!
petons a tots
pd.: anims, que ja m'ha dit el david que aquest any és més complicat
Editat per darrera vegada per les de repas! el Dt Gen 19, 2010 2:13 pm, editat 1 cop en total
les de repas!- Nombre de missatges : 7
Re: aventures del david amb el seu saxo!!!
SI,SI,SI, Fiate del profe y no corras (Averia-entreno-agua) Hummm.......... je je je es broma, pero que le hace falta un coche nuevo,
eso es como el comer cada dia, JUA JUA JUA.
UN SALUDO de
eso es como el comer cada dia, JUA JUA JUA.
UN SALUDO de
j.alien- Nombre de missatges : 598
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA
bua calvo que bueno lo del coche si es que chato lo que no te pase a ti, vaya tela. le vas a tener que montar encima del techo un deposito para que te vaya bajando el agua directamente al radiador, si quieres ya te hare yo la tuberia...... jua jua jua
oye ahora en serio mi mujer tiene un saxo tambien de 13 años y si te interesa ya lo sabes.... jua jua
oye ahora en serio mi mujer tiene un saxo tambien de 13 años y si te interesa ya lo sabes.... jua jua
KOKE_FCF- Nombre de missatges : 465
¡¡¡¡¡ Pero que coño dices !!!!!
El saxo que serefieren es el "saxofon" de David, es que no te enteras o que, y para colmo le dices que tu mujer tambien tiene uno de
trece....... ¿que? JUA JUA JUA, valla par de elementos estais hechos, ji ji ji.
UN SALUDO de
El saxo que serefieren es el "saxofon" de David, es que no te enteras o que, y para colmo le dices que tu mujer tambien tiene uno de
trece....... ¿que? JUA JUA JUA, valla par de elementos estais hechos, ji ji ji.
UN SALUDO de
j.alien- Nombre de missatges : 598
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA
Yo solo kiero decir una cosa....
C3
es una primicia... el q no lo sepa ya esta enterado!!
C3
es una primicia... el q no lo sepa ya esta enterado!!
juanan7- Nombre de missatges : 127
David, el chevroled Aveo tambien va muy bien,mejor ke el saxo
loren- Nombre de missatges : 12
que coño es C3 juan? llevo 2 horas comiendome la cabeza !!!! dimelo tiiiiiooooooo!!!
jejjejejejee
jejjejejejee
tripy- Nombre de missatges : 156
Ubicació : igualada
un citroen 3......? vaya mierda de azertijo, jejjeejeejjejejje. si pero bien que me he comido la cabeza , jejejejeje que cazurro que soy .
tripy- Nombre de missatges : 156
Ubicació : igualada