FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

el tema dels anuncis al foro...

2 participantes

el tema dels anuncis al foro... Empty el tema dels anuncis al foro...

Missatge  calvo Ds Des 20, 2008 12:24 am

doncs res, he enviat un mail als que porten aquest portal de foros gratuits explicant que sortien anuncis en aquest foro des de fa dies...

m'han dit que ja ho sabien!. que es veu que aquest foro és un dels que té més activitat dels seus foros... així que ells posen la publi a on més gent la pot veure. m'han dit que pagan 15 euros al mes treuen els anuncis... però jo els he dit que aqui els quartos ens els gastem a base de pernils, callos o botifarres de Cuenca... així que vagin esperant els 15 euros...

serà un petit inconvenient que haurem de veure per aqui... però en fi, jo ho veig positiu: en el sentit que aquest foro està funcionat... la cosa està molt activa. Per tant, altre cop, només puc que donar-vos les gràcies per haver acollit aquesta iniciativa amb tant bon grat!

que vagi mube! ens veiem demà!

calvo "fill"
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

el tema dels anuncis al foro... Empty Re: el tema dels anuncis al foro...

Missatge  j.alien Ds Des 20, 2008 4:38 am

Heber amigo CALVO la publicidad esa rara ¿la paga quien, el foro o es que percibe el foro de ella?

Perdona es que no te e entendido.
j.alien
j.alien

Nombre de missatges : 598
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calvo Dt Des 23, 2008 1:38 am

els anunciants paguen als managers d'aquest portal de foros gratuïts... aleshores, aquests managers posen la publicitat als foros més actius... i aquest és un d'aquests foros més actius.

Aleshores, si no volem tenir publicitat, hem de pagar a aquests managers del foro 15 euros mensuals... i ells posaran els anuncis a un altre foro.

nosé si m'he explicat massa bé. bueno. es igual, ara que ja sé qui ets (grande ese Fatimeño!), doncs t'ho explico directament...

apa, cuidat! salut
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  j.alien Dc Des 24, 2008 5:04 am

Gracias por la explicacion amigo CALVO, bueno ya que dices sabes mi edientidad tu para mi seras DAVID.

espero `pases una` FELIZ NAVIDAD y el prospero AÑO NUEVO te lo dire en persona "GRANDE DAVID; MUY GRANDE"
j.alien
j.alien

Nombre de missatges : 598
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt