s.o.s. s.o.s. Calvo te necesito urgentemente. Bueno no tan urgente
2 participantes
Pàgina 1 de 1
s.o.s. s.o.s. Calvo te necesito urgentemente. Bueno no tan urgente
Hola fiera... tengo un paqueño problema para subirme la foto de perfil y he leido que tu tienes la llave, si no es asi ya me diras como puedo hacerlo que para una foto que me hago y salgo guapo ..... espero que lo pasaseis genial anoche ...ya me contareis. Nosotros por aqui de lujo y no es por darte envidia pero hoy estuvimos en el parque natural del Cadí Moixeró... ESPECTACULAR!!! suerte que tengo algunos estudios (EGB sin el graduado) pues el GPS no chutaba, bueno solo despedirme y haber como se portan los reyes.
Salu2 desde berga.
PD: 1er dia del año, 1ª resaca... pa que no se diga.
Salu2 desde berga.
PD: 1er dia del año, 1ª resaca... pa que no se diga.
rastafari de jerez- Nombre de missatges : 694
Ubicació : Fatima city
Re: s.o.s. s.o.s. Calvo te necesito urgentemente. Bueno no tan urgente
ei hola! perdona per no contestar-te abans... es que tinc molta feina (en realitat és la meva jefa... que diu que estic gordo i em té el dia fent abdominals, flexions... corrents amunt i avall...).
aquest és el típic problema que en l'argot forestal l'anomenem un Tango Charlie... jajaja!!! sempre queda bé dir això!. ara en serio:
per penjar una foto teva que surti a mode d'avatar el procediment s'inicia anant al teu perfil, aleshores hi ha una pestanyeta que posa "avatar"... des d'allà es penja l'imatge. si no ho aconsegueixes potser perque l'imatge estigui en un format diferent al requirit (ha d'estar en jpg) o pesi massa ... Si l'imatge pesa massa (superior a 10 megas) l'has d'obrir amb algun programeta tipu photoshop (freehand o el propi paint de windows) i baixar la seva qualitat.
si vols, enviam la foto al meu correu i jo miraré de reduir-la... t'el paso per si de cas: espoia_lliure@yahoo.es
espero que puguis solucionar el problema... i si no doncs enviam la foto i miraré si hi puc fer algo
aquest és el típic problema que en l'argot forestal l'anomenem un Tango Charlie... jajaja!!! sempre queda bé dir això!. ara en serio:
per penjar una foto teva que surti a mode d'avatar el procediment s'inicia anant al teu perfil, aleshores hi ha una pestanyeta que posa "avatar"... des d'allà es penja l'imatge. si no ho aconsegueixes potser perque l'imatge estigui en un format diferent al requirit (ha d'estar en jpg) o pesi massa ... Si l'imatge pesa massa (superior a 10 megas) l'has d'obrir amb algun programeta tipu photoshop (freehand o el propi paint de windows) i baixar la seva qualitat.
si vols, enviam la foto al meu correu i jo miraré de reduir-la... t'el paso per si de cas: espoia_lliure@yahoo.es
espero que puguis solucionar el problema... i si no doncs enviam la foto i miraré si hi puc fer algo