Qui és qui?
+3
saida22
el vaquilla
calvo
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Qui és qui?
Qui és qui?
Quien és quien?
En aquesta foto hi ha un jugador del Fàtima, un altre de La Torre i un altre del Cabrera d'Anoia... a veure si acerteu qui és cadascú.
per cert, la foto és d'avui mateix (recollida de cartes del Patge Faruk a Vilanova d'Espoia)... ja penjaré més fotos
En aquesta foto hi ha un jugador del Fàtima, un altre de La Torre i un altre del Cabrera d'Anoia... a veure si acerteu qui és cadascú.
per cert, la foto és d'avui mateix (recollida de cartes del Patge Faruk a Vilanova d'Espoia)... ja penjaré més fotos
Re: Qui és qui?
grandisimo calvo!!!.no voy a opinar en la encuesta... mas que nada porque yo los he pintado.
ei nose como colgar fotos... a ver si esta noche me lo dices (hay una con un niño... monisima!!)
ei nose como colgar fotos... a ver si esta noche me lo dices (hay una con un niño... monisima!!)
el vaquilla- Nombre de missatges : 27
ja se qui ets... els altres dos no els conec...
per cert, després et queixaràs que tot lo dia et tinc fent flexions... però és pel teu bé... i lo fort i guapo que t'estàs tornant... que ja m'enterat que vas triunfar i tot a l'etien puta...
vinga, a fer nones que demà et vull veure a les 8 puntual
per cert, després et queixaràs que tot lo dia et tinc fent flexions... però és pel teu bé... i lo fort i guapo que t'estàs tornant... que ja m'enterat que vas triunfar i tot a l'etien puta...
vinga, a fer nones que demà et vull veure a les 8 puntual
saida22- Nombre de missatges : 8
que guapo que has quedat!!!. vaquilla a veure si pots penjar més fotos...
jo tampoc sé quins son els altres dos...
jo tampoc sé quins son els altres dos...
lasocorrista_de kp- Nombre de missatges : 10
yo ya he votado!!. calvo eres el amo!! ya tengo ganas que llege Reyes pa verte otra vez disfrazado. venga hermoso, pasate un ratito por el Embrujo (aunque ya he leido que mañana curras... solo un ratito) y de paso me explicas eso que me he enterado de tu lige en el etien (anda que dices nada cabezon)
pedro navaja- Nombre de missatges : 48
Ubicació : La Torre City
Hola tribu...
Si que es verdad que estais muy guapos(sin mariconadas) pero el año que viene te podrias dejar perilla o barba asi impone mas... piensalo.
Esto es mas fácil que hacer un liaíllo... o quizas no? ..........
El alto_____________ DIARRA
El gordo____________ RONALDO
El del monton________ HENRY
Queda claro ¿no?
Si que es verdad que estais muy guapos(sin mariconadas) pero el año que viene te podrias dejar perilla o barba asi impone mas... piensalo.
Esto es mas fácil que hacer un liaíllo... o quizas no? ..........
El alto_____________ DIARRA
El gordo____________ RONALDO
El del monton________ HENRY
Queda claro ¿no?
rastafari de jerez- Nombre de missatges : 694
Ubicació : Fatima city
Esta clarisimo SOY YO pero en "3 D" (j.alien).
Si os poneis las gafitas que dan en los cines lo vereis (el ALTO, el ANCHO y el PROFUNDO, osea las 3 Dimensiones del hombre)
si es que tengo la misma cara;( NEGRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)
Si os poneis las gafitas que dan en los cines lo vereis (el ALTO, el ANCHO y el PROFUNDO, osea las 3 Dimensiones del hombre)
si es que tengo la misma cara;( NEGRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)
j.alien- Nombre de missatges : 598
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum