FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

quedem dimecres?

5 participantes

entrenament voluntari dimecres (si més no, per correr una miqueta)

quedem dimecres? Vote_lcap0%quedem dimecres? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
quedem dimecres? Vote_lcap50%quedem dimecres? Vote_rcap 50% 
[ 1 ]
quedem dimecres? Vote_lcap50%quedem dimecres? Vote_rcap 50% 
[ 1 ]
quedem dimecres? Vote_lcap0%quedem dimecres? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]

Vots Totals : 2

quedem dimecres? Empty quedem dimecres?

Missatge  calvo Dg Gen 04, 2009 12:44 am

doncs res... que m'he aficionat a això de les enquestes...

jo proposo que quedem dimecres per correr una miqueta, fer quatre xuts... fer algo per preparar el pròxim partit contra l'Ateneu... abans de l'entrenament del dijous.

La qüestió es que jo el dimecres he quedat amb uns quants bombers per anar a correr... però si vosaltres em dieu que voleu fer algo, doncs quedo per correr amb vosaltres... i començar a desfer-nos dels putus torrons i polvorons que tant mal ens fan!!!. De pas, si estem una mica més en forma, l'entrenament del dijous no ens resultarà tant dur.

Doncs aqui va la meva proposta... voteu plis el més ràpid per poder tirar els plans cap a un cantó o cap a l'altre. estaria bé que entrenesim tots... perquè em de guanyar a l'Ateneu (nosé perquè, però em cauen com el cul!).
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

quedem dimecres? Empty Re: quedem dimecres?

Missatge  rastafari de jerez Dg Gen 04, 2009 7:13 am

Hola calvo!!

yo soy el que votó por (estaria bien hacer IV cosas despues de tantos dias) pero tengo un problema... pagaria una buena fortuna por poder salir a correr mañana mismo, asi que mi voto es solo para motivar a la gente aunque ahora que lo pienso...
todo el que vaya a echar un rato el miercoles tiene un trago pagado en LA GLORIA, affraid affraid affraid visto!!! que quede claro que es en LA GLORIA vale? G, L, O, R, I, A.
No es por hacer propaganda pero para los despistados lo repetire por ultima vez, GLO - RI - A.
Espero que mi propuesta ayude a la tuya y suerte.

PD: nos vemos el miercoles, por cierto a que hora es la pachanga?

Salu2.

Se me olvidaba!!! gracias por los consejos sobre la foto de perfil y si tengo algun problema no dudare en buscar tu ayuda.
rastafari de jerez
rastafari de jerez

Nombre de missatges : 694
Ubicació : Fatima city

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  rastafari de jerez Dg Gen 04, 2009 6:14 pm

Hola otra vez...

todo arreglado, a que salgo guapo...
rastafari de jerez
rastafari de jerez

Nombre de missatges : 694
Ubicació : Fatima city

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bombero Dl Gen 05, 2009 1:14 am

eso eso calvo... mejor vete a correr con ellos que macho no hay quien aguante tu ritmo aqui.

jaja! es broma fiera!. a mi me mola cuando vienes... porque por orgullo y dignidad (no me gusta que me humilien) aguanto mas

pos ya diras algo fiera!
bombero
bombero

Nombre de missatges : 3

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fireman_brothers Dl Gen 05, 2009 1:25 am

hombre macanudo!!! quin foro més currat que teniu!!!.

ei em pensava que vindrieu avui al parc a dinar... hem fet arròs. on estaveu? potser estaveu corrent... es veritat que la saida s'ha posat dura? (o sigui, no que me la posi dura... que també.... sino que es més exigent). doncs res capullo deixa ja els forestal i vine amb nosaltres... que no feu res!!! vagos!!!!.

ei dimecres també estarem el meu germa i jo... o sigui que si vens a correr ens veiem!!. ah! aqui moolt fardar de que corres més... però qui fa més abdominades? qui les fa amb una mà? i cap per avall? Nicolas Cage i jo els únics que ho fem.

apa monstruo ens la viem!! passat pel Jaç de tant en tant figurin... i parlem.

records del meu germà petit (sisi, per un segon... però jo sóc més gran que ell!!!)
fireman_brothers
fireman_brothers

Nombre de missatges : 1

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calvo Dj Gen 08, 2009 1:16 am

jajajaja! pero que flipao con la foto!!! tots els bombers sou iguals!!!

doncs si! ni temps tinc per conectar-me.... nose que li ha donat a la saida... que ens veu a tots gordos... especialment a mi. home, en una cosa té raó... nose si es casualitat o un error del xino (en els millors dels casos, per no dir nen de Taipei) que fa la roba pels de Nike... però mun tiet em va comprar per Reis un jersei XL i no m'entra... De tota manera, ja ho has vist... no tinc rival... em pensava que els bombers d'Esparraguerra estaveu més forts... nosé, com que us poseu fotos de tius musculitos, em pensava que estaveu forts.. o això ho que teniu un plumazo que "pa qué".... HO HABEU VIST?? LA MARE QUE EM VA PARIR.

Pels de Fàtima: Apali que vagi bé... i ens veiem demà!. com que avui heu passat olímpicament de mi i de la meva proposta... espero que demà el bo del Roldan vingui i us foti canya!!! jajaja!!!!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  saida22 Dj Gen 08, 2009 2:22 am

vaja... que vas xerrant per aqui???. jo no us veig grasos ni us deixo de veure... és la meva bascula la que canta!!!. a més, això ho faig pel teu bé!!! si ara no tenim tanta feina, ho aprofitem i ens posem una miqueta en forma... tots t'ho agrairan!! començant pels del futbol... ja veuràs ja, quan corris més que ells... segur que es piquen i et volen seguir... i això es bo per l'equip.

ala, dons ja està! ah! per cert, encara estic a base... tot just ara acabo la feina. perquè vegis...

vinga David, ens veiem dissabte! o et passaras abans per fer un cafè o algo? espero que així sigui... sempre es d'agrair la teva visita.

saida
saida22
saida22

Nombre de missatges : 8

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt