FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla???

5 participantes

Ir abajo

ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla??? Empty ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla???

Missatge  calvo Dj Feb 26, 2009 1:18 am

Doncs res, després d'un curset accelerat de programació i disseny de webs... he creat la web del departament de Cartografia i Sistemes d'Informació Geogràfica de la Universitat de Barcelona... que, abreujat seria: el lloc on curro!. aqui us deixo el link perque hi entreu i em dieu que us sembla:

http://www.ub.es/icagis

si entreu al menu de "personal i directori" allà em trobareu ami.... (la foto és una mica trunyo... però en fi!!!). apa, ja direu algo!!!!

Fins demà!!!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla??? Empty Re: ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla???

Missatge  carla_llagostera Dj Mar 05, 2009 12:44 am

ei hola David!!!. veus com al final m'he registrat.... fa dos dies que estic llegint els missatges que escriviu!!!!. Bé, per aquells que no em coneixeu sóc la Carla, una alumne de la facu del professor David Calvo. A mi m'agrada molt el futbol i no em perdo cap partit del meu equip: el LLAGOSTERA!! ara estem els tercers classificats de Primera Catalana... a veure si puguem a Tercera Divisió!!!!. I aveure si vosaltres ascendiu també a Segona Regional!!!. Potser, d'aqui uns anyets ens trobarem i tot....!!!!

Deixa'm dir-te, David, que em tens super al.lucinada!!. a la facu donat clases tant arragladet i tant serio... després a la cafateria ens expliques les aventures de forestal... i després de fer una ullada per aqui, m'adono que tens una tercera vida paral.lela com a futbolistica. Sens dubte, ets el professor més dinamic que he tingut mai!.

Una pregunta em ve al cap (i no té res a veure amb el SIG, perque t'expliques molt bé! bounce Basketball bounce Basketball ) tu no dorms? nose. potser ets una espècie de robot i en tens prou amb recarregar-te.... !!! es broma!!!

Doncs res, un plaer entrar a formar part d'aquesta gran familia. Ja aniré comentant!!!.

David fins dilluns!!. Ah!, per cert... nosé si sabieu que els altres profesors de la facu li diuen Indiana Jones!!!. es que és un cas el bo del David

PD: està molt guapo vestit de futbolista!!! però no et va una mica petita i estreta la roba? ajjajajajajajaja!!!
carla_llagostera
carla_llagostera

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 05/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla??? Empty Re: ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla???

Missatge  j.alien Dj Mar 05, 2009 5:42 am

¡HAY HAY HAY!
Amiga Carla_llagostera, tu lo que quieres es UN APROBADO Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball
No pongas a David en un pedrestal ya que como simple humano se limita hacer lo cotidiano, en esta, vuestra vida (esto es ironia)
SI Carla SI tienes por "profe" un buen "especimenen" y lo unico que le falta es que le enseñe a jugar al billar y entonces seria
¡¡¡¡¡ INDIANA coJONES !!!!! (huy,perdon)
Espero no haberte creado una mala impresion de tu "profe", todo lo dicho es por la gran persona que te esta educando "geograficamente"

UN SALUDO
j.alien
j.alien

Nombre de missatges : 598
Fecha de inscripción : 05/12/2008
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla??? Empty Re: ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla???

Missatge  rastafari de jerez Dj Mar 05, 2009 9:20 am

carla_llagostera escrigué:

Deixa'm dir-te, David, que em tens super al.lucinada!!. a la facu donat clases tant arragladet i tant serio... després a la cafateria ens expliques les aventures de forestal... i després de fer una ullada per aqui, m'adono que tens una tercera vida paral.lela com a futbolistica. Sens dubte, ets el professor més dinamic que he tingut mai!.
hola carla_llagostera...

1º darte la bienvenida al foro y decirte que conoces bien poco a david...
¿tercera vida? david es como un gato MIAUUUU... MIAUUUU, tiene siete vidas... espera conocer las otras cuatro, es un artista.

PD: perdona por escriure en castella pero si t'escric en catala tindre moltes faltes d'ortografia. jejejeje

un saludo!!!
rastafari de jerez
rastafari de jerez

Nombre de missatges : 694
Fecha de inscripción : 27/12/2008
Edad : 49
Ubicació : Fatima city

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla??? Empty Re: ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla???

Missatge  calvo Dj Mar 05, 2009 1:29 pm

hola carla!!. m'alegro molt que t'hagis registrat...

una cosa... tant parlar del teu estimat Llagostera, jo, home que li corrou la curiositat... (eing) m'he posat a investigar sobre el Llagostera... i ves per on.... tant equip modest i de poble petit... he llegit per algun foro que la gent del poble de Llagostera està molt emprenyada perque a l'equip no hi juga ningú del poble...

això no m'ho havies dit!!!. segons he llegit, un tal Oriol Alsina, posa cuartos a dojo sobre la taula perque els millors jugadors de la zona vagin a jugar amb el Llagostera.... mentre l'equip Llagostera B (per dir-ho d'alguna manera), format per la gent del poble, està a Segona Regional.

Es cert això?. Si fos veritat, penso estimada CARLA, que ja que et vols especialitzar en Geografia Regional hauries d'animar al Llagostera del poble, el que està a Segona Regional... i en canvi, tu no m'havies dit res d'això.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Espero que quan ens veiem dilluns, em puguis argumentar aquest tema que, ni que no ho sembli, té un gran fons geogràfic
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla??? Empty Re: ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla???

Missatge  KOKE_FCF Dj Mar 05, 2009 9:53 pm

bon dia carla : yo si que te voy a responder en catalan ya que tengo al lado a mi mujer dictandome ,je je je
primer de tot benvinguda al foro del fc fatima.nomes dir-te que acabas d'entrar a formar part del foro del club mes gran de tota la comarca de l'anoia,i si no t'ho creus li pots preguntar al calvo,a la torre,a l'ateneu,a l' igualada ,o alla on vulguis que segur que t'ho confirmaran.
respecte al "traje " del calvo nomes dir-te que en aquella foto, com no ens va dir que vindria li vem haver de donar la roba de l'equip infantil i com pots comprovar no li quedava del tot malament ,je je je
res mes a dir, nomes que a veure si es va deixant veure per aqui mes gent nova,per anar canviant una mica.
SALUDUS,JE JE JE I VISCA EL FATIMA
KOKE_FCF
KOKE_FCF

Nombre de missatges : 465
Fecha de inscripción : 09/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla??? Empty Re: ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla???

Missatge  calvo Dv Mar 06, 2009 12:35 pm

KOKE_FCF escrigué:
respecte al "traje " del calvo nomes dir-te que en aquella foto, com no ens va dir que vindria li vem haver de donar la roba de l'equip infantil i com pots comprovar no li quedava del tot malament ,je je je



jajajajajajaja!!!!.

Carla, t'ho volia dir dilluns, però t'ho dic ara: ja tenim equipació nova... i gràcies a Déu (bé, digali Déu o energia...) és un parell o tres de talles més gran. Vinga que vagi mube!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla??? Empty Re: ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla???

Missatge  carla_llagostera Dg Mar 08, 2009 9:50 pm

he estat pensant geograficament sobre el teu escrit de la poca representació del poble de Llagostera al seu equip... i bé, nosé que dir-te. Només que tu tampoc jugues a l'equip del teu poble (i perdona per dir-t'ho) sino a un altre de superior... i perquè?. doncs suposo que les mateixes motivacions que tu tindrien els que han fitxat pel Llagostera que siguin de fora.

i l'equip de segona regional no està massa implicat amb el poble per l'horari que juguen, a pesar de que son tots del poble... la gent va a veure el Llagostera profesional i no l'amater.

vinga David, ens veiem demà!. vaig a pillar ara mateix el tren... que aquesta nit dormiré al pis de Barna. Fins demà queen
carla_llagostera
carla_llagostera

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 05/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla??? Empty Re: ei ja he acabat la web del departament... a veure que us sembla???

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum