FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

!!!!HO HAVEU VIST!!!!

4 participantes

Ir abajo

!!!!HO HAVEU VIST!!!! Empty !!!!HO HAVEU VIST!!!!

Missatge  rastafari de jerez Dt Mar 17, 2009 11:46 am

Como bien dice el tema...

que cabron ese calvo!!! leed la cronica de esta semana, no tiene desperdicio ninguno... BUENISIMO!!!
solo por como se lo a kurrao y por la panza de reir que me pegue anoche... creo que se merece unos puntillos extra, creo que 5 seran suficientes pues esta vastante descolgado de la cabeza y no creo que influya en la clasificación general, se lo merece aunque tambien le digo que intente de echar la quini cada semana... no lo dejes para ultima hora, eso va para todos eh??? litus... fredy... cateno... camus... saida22... el vaquilla... etc etc

molt bé calvo, espero que de ahí aprenda el bueno de pedro navaja study study ... aunque ya dije la semana pasada que tambien hizo una muy buena cronica pero ahi teneis la diferencia de ir a ver el partido y de no.

un saludo pa to el que lo quiera... lol! lol!
rastafari de jerez
rastafari de jerez

Nombre de missatges : 694
Fecha de inscripción : 27/12/2008
Edad : 49
Ubicació : Fatima city

Tornar a dalt Ir abajo

!!!!HO HAVEU VIST!!!! Empty Re: !!!!HO HAVEU VIST!!!!

Missatge  calvo Dc Mar 18, 2009 12:47 pm

gràcies sergio pels cinc puntets extres... tot i que jo poso el cinc als alumnes més fluixets (un cinc seria aprovadet justet).

Aquesta és la finalitat de les meves cròniques. L'any passat, com que ningú ens venia a veure a La Torre, doncs intentava explicar el que havia passat durant els noranta minuts, tot i que sempre deixava caure algun comentari... però aquest any he decidit canviar el format... perquè com que ja veniu tots a veure el partit... doncs ja sabeu de sobres (inclús millor que jo... ja que la vostra prespectiva es millor!) el que passa dins el terreny de joc... així que vaig pensar en fer-les diferents...

T'haig de dir que els del diari anoia.cat cada setmana m'envien un privat per recordar-me que si vull els hi puc enviar la crònica perquè surti publicada al seu diari... però jo crec que no seria del tot correcte enviar frases com: "...ET la passa a Botas de Cristal que fa una paret amb Potrillo Armani, mentre Construcciones Jorge acaba d'instal.lar l'embestida a la porteria, i la pilota acaba a perforant la xarxa gràcies a un remat del Senyor del Gol..."

Vinga que vagi bé senyors!!!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

!!!!HO HAVEU VIST!!!! Empty Re: !!!!HO HAVEU VIST!!!!

Missatge  rastafari de jerez Dc Mar 18, 2009 4:09 pm

calvo escrigué:gràcies sergio pels cinc puntets extres... tot i que jo poso el cinc als alumnes més fluixets (un cinc seria aprovadet justet)

te iba a dar 10 pues creo que la cronica lo merece pero... igual alguien se enfada y qué, que sepas que aunque solo te di 5 puntos cuenta como si fuese un notable alto... king king
rastafari de jerez
rastafari de jerez

Nombre de missatges : 694
Fecha de inscripción : 27/12/2008
Edad : 49
Ubicació : Fatima city

Tornar a dalt Ir abajo

!!!!HO HAVEU VIST!!!! Empty Re: !!!!HO HAVEU VIST!!!!

Missatge  KOKE_FCF Dv Mar 20, 2009 6:54 pm

CON 5 PUNTOS va que arde. calvo no pidas tanto a ver si voy a llamar a los mossos que te vengan a canear.
oye sabeis que el cuerpo de los mossos ha fichao al ben johnson.se ve que solo lo van a utilizar en los casos en que tengan que perseguir al calvo bien sea por la universidad o por espoia. se ve que estan dos o tres de baja esta semana por la panzá correr que se pegaron detras del calvo,ja ja ja
p.d : igual no hace falta el ben johnson,ya que desde que va a entrenar con las pesas a perdido esa punta de velocidad que le caracterizava,ja ja ja ja
ja ja ja es que me parto la caja,me va a matar cuando lo vea,jua jua jua jjeu jeu jeu jeu
KOKE_FCF
KOKE_FCF

Nombre de missatges : 465
Fecha de inscripción : 09/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

!!!!HO HAVEU VIST!!!! Empty Re: !!!!HO HAVEU VIST!!!!

Missatge  j.alien Dv Mar 20, 2009 11:41 pm

YO NO SE SI VOSOTROS ( como dice el post ) ¡¡¡¡¡ HO AVEU VIST !!!!! el culo de KOKE,
pig pig pig pig pig MARRANO MAS QUE MARRANO pig pig pig pig pig

UN SALUDO
j.alien
j.alien

Nombre de missatges : 598
Fecha de inscripción : 05/12/2008
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA

Tornar a dalt Ir abajo

!!!!HO HAVEU VIST!!!! Empty Re: !!!!HO HAVEU VIST!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum