FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

+3
KOKE_FCF
FATIMEÑO
calvo
7 participantes

Ir abajo

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO? Empty Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

Missatge  calvo Dj Mar 19, 2009 2:41 am

Efectivament, aquest matí m'he enrecordat del bo del Paco Cateno. Quan em disposava a entrar a la Universitat a currar (unes quantes hores extres no venen malament!!!), em trobo un grup d'estudiants manifestant-se i els Anti Avalots dels Mossos repartin tundres a tort i a dret. Jo, amb el carnet que acredita que treballo allà, em dirigeixo tot decidit cap a la porta, fins que una bestia amb una porra a la mà, m'amenaá de trencar-me les cames si entro... bua... jo i carnet comencem a correr... i al veurem correr, nosé que es devien pensar els altres mossos que surten en busca meva... ostres!!! sort del Roldan i dels seus entrenaments!!! si m'agafen a saber que em fan!!!.

Després d'entrar a un bar a cagar ( o millor dit a eixugar-me el cul perque ja estava cagat!!!) truco al meu jefe per explicar-li... i al final, els mateixos que em perseguien amb una porra a la mà, son els que m'acompanyan fins la porta per "protegir-me" dels estudiants... nose´potser es pensarien que em tirarien boletes de paper amb el seu boli bic...

si es que... després encara la gent es pregunta perque els hi tinc mania!!!

M'haguès agradat que estigues per allà el Cateno... o el tio de la vara, segur que li canten les quaranta als mossos aquells!!!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO? Empty Re: Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

Missatge  FATIMEÑO Dj Mar 19, 2009 3:01 am

si lo que no te pase a ti macho no le pasa a nadie,que donde estaba el cateno mira bien a los mozos que creo que lo han llamado para repartir leches jejejejejeje

pd:ten cuidado por la ciutat condal a ver si vas a llegar con ojo hinchado Razz Razz Razz

saludos
FATIMEÑO
FATIMEÑO

Nombre de missatges : 152
Fecha de inscripción : 07/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO? Empty Re: Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

Missatge  KOKE_FCF Dv Mar 20, 2009 7:08 pm

oye sabeis que el cuerpo de los mossos ha fichao al ben johnson.se ve que solo lo van a utilizar en los casos en que tengan que perseguir al calvo bien sea por la universidad o por espoia. se ve que estan dos o tres de baja esta semana por la panzá correr que se pegaron detras del calvo,ja ja ja
p.d : igual no hace falta el ben johnson,ya que desde que va a entrenar con las pesas a perdido esa punta de velocidad que le caracterizava,ja ja ja ja
ja ja ja es que me parto la caja,me va a matar cuando lo vea,jua jua jua jjeu jeu jeu jeu
KOKE_FCF
KOKE_FCF

Nombre de missatges : 465
Fecha de inscripción : 09/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO? Empty Re: Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

Missatge  j.alien Dv Mar 20, 2009 11:28 pm

Y SI NO LO HACE DAVID, LO HARE YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Quita esa guarrada que has puesto por foto.
¿tendra cojones el tio? y ¿para eso que sea su "culo" el mostrado en la misma?
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ GUARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NI SALUDO NI NA DE NA

Pd= GUARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRO
j.alien
j.alien

Nombre de missatges : 598
Fecha de inscripción : 05/12/2008
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA

Tornar a dalt Ir abajo

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO? Empty Re: Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

Missatge  la mala de jerez Ds Mar 21, 2009 2:31 am

Calvo, la verdad es que no se donde estaba el Triple H Cateno en ese momento...pero te puedo decir que se donde estaba JEFF HARDY (el del pressing) y me ha dicho que por 4 eurillos de na te hace de guardaespaldas hasta que termine lo que se ha liao con el plan Bolonia ( o algun pais de esos, jajaja). ademas seguro que Cateno estaria dando vueltas por las calles de calaf porque a esas horas el moreno es mas visible que a altas horas de la noche jajaja.

Por cierto...hacia tiempo que no disfrutaba tanto leyendo la cronica del partido....FELICIDADES porque resultan a veces aburrias, repetitivas y casi insipidas, rancias y sin gracia...pero esta como dice el de mi pueblo se merece incluso mas puntos extras...

muaks....
la mala de jerez
la mala de jerez

Nombre de missatges : 49
Fecha de inscripción : 11/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO? Empty Re: Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

Missatge  calvo Dl Mar 23, 2009 3:13 am

ei aquests dies tinc moolta feina... i no he pgut fer la crònica encara... demà intentaré posar-mi!.

us volia ensenyar unes imatges de la càrrega policial a la que ens vam veure atrapats profes i alumnes de la universitat el passat dimecres. La meva persecució no surt... però si hi surt un alumne meu: ja veureu en un moment com els antiavalots li estan clavant una tundra a un estudiant amb un jersei verd... aleshores apareix el meu alumne... nosé que hi busca, però s'enporta un record cap a casa seva (increïble, perquè es queda estès a terra)

flipant!

http://e.static.blip.tv/cache/1891138/


Visca la resistència universitària!. ells amb porres i nosaltres amb llibres!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO? Empty Re: Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

Missatge  el tio la vara Dt Mar 24, 2009 1:56 am

esos me hacen la competencia con la vara!!!!!!!!!!!! si los pillo yo los crujo vivos!!!!!!!!!!1putos mossos, que vuelva la guardia civil!!!!!!!!!
el tio la vara
el tio la vara

Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 12/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO? Empty Re: Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

Missatge  FATIMEÑO Dt Mar 24, 2009 4:12 am

tran qui tio vara que como venga la guardia civil vais a ir mas de uno pa dentro mamon Evil or Very Mad
FATIMEÑO
FATIMEÑO

Nombre de missatges : 152
Fecha de inscripción : 07/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO? Empty Re: Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

Missatge  rastafari de jerez Dt Mar 24, 2009 4:33 pm

hola peña!!!

acabo de ver el video de calvo y es una verguenza... son unos hijos de puta, un dia los llamé porque me entraron a robar en el bar y tardaron lo muy cabrones casi una hora en llegar cuando de mi casa al cuartel de los gossos de escuadra no hay ni 3 min, sinvergúenzas, mamones, perros, cabrones, no teneis cojones... solo a joder a la pobre gente que no tiene culpa de nada.

el tio la vara tenia que haber estao por alli...
rastafari de jerez
rastafari de jerez

Nombre de missatges : 694
Fecha de inscripción : 27/12/2008
Edad : 49
Ubicació : Fatima city

Tornar a dalt Ir abajo

Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO? Empty Re: Y A TODO ESTO, ¿ DONDE ESTABA TRIPLE H CATENO?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum