FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ella ella ella, calvo maravella!!!

3 participantes

Ir abajo

ella ella ella, calvo maravella!!! Empty ella ella ella, calvo maravella!!!

Missatge  les de repas! Dc Abr 08, 2009 12:37 am

ei hola cumpanys!. només volien posar que gràcies a les clases del david em tret unes notases de la ostia!!!!. sobretot en mates que es lo que mes toquem (i lo que mes ens costa...) doncs ala, l'emma a tret un notable i... patam, jo un excel.lent!!!

gràcies david!!! espero que no ens cobris la clase d'avui...!! jajajajaja!!!!

vinga bandarra, unpeto

ah!!he canviat la foto... ara surto jo en primer pla... bua, quan la vegi l'emma segur que la canvia i es posa una seva!!!!


siau

les de repas!

Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 22/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ella ella ella, calvo maravella!!! Empty Re: ella ella ella, calvo maravella!!!

Missatge  rastafari de jerez Dc Abr 08, 2009 5:00 am

les de repas! escrigué:ah!!he canviat la foto... ara surto jo en primer pla... bua, quan la vegi l'emma segur que la canvia i es posa una seva!!!!

pues disfruta de ello mientras no la cambien jejejeje

enhorebuena por as notas y por el trabajo que habra realizado david, solo deciros que sigais con los estudios pues yo no le di la importancia necesaria y ahora me arrepiento un culló jejeje

salut.
rastafari de jerez
rastafari de jerez

Nombre de missatges : 694
Fecha de inscripción : 27/12/2008
Edad : 49
Ubicació : Fatima city

Tornar a dalt Ir abajo

ella ella ella, calvo maravella!!! Empty Re: ella ella ella, calvo maravella!!!

Missatge  calvo Dj Abr 09, 2009 12:50 am

ei ja sabia jo que ho posaries perquè s'enterès tot el món.... doncs res, aprofito per dir-vos que son una maravella tant d'alumnes com de persones i que fer clases amb elles és molt fàcil. No només son elles les que aprenen, sinó que aqui un servidor també li serveixen moolt aquestes clases ( i, perquè no dir-ho, la satisfacció de veure les notes que em porten no es pot pagar amb res!).

Vinga, a disfrutar d'aquests dies de festa ( drunken i Sleep i més drunken i més Sleep ) que la sele està a la cantonada... feu bondat!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

ella ella ella, calvo maravella!!! Empty Re: ella ella ella, calvo maravella!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum