FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

NORMA BÀSICA DEL RACÓ DE L'AFICIONAT

Ir abajo

NORMA BÀSICA DEL RACÓ DE L'AFICIONAT Empty NORMA BÀSICA DEL RACÓ DE L'AFICIONAT

Missatge  calvo Dj Abr 09, 2009 12:41 am

Partint de la base que al "Racó de l'aficionat" es poden tocar temes molt variats que, a vegades, poc tenen a veure amb el futbol ni amb el Fàtima... si que s'ha de tenir en compte que el Fàtima és un club històric del futbol anoienc, amb més de 40 anys d'història, amb centenars de jugadors que han lluït amb orgull el seu escut al pit, amb milers d'aficionats que no han dubtat en animar a l'equip per aquests camps de Déu... i amb molta més gent que s'ha desvisgut i que es desviu encara per aquest club... es per això que, per respecte al Fàtima del passat,per respecte al Fàtima del present i també per respecte al Fàtima del futur, així com també per respecte cap a la seva massa social i al seu entorn, sigueu moolt curosos a l'hora de plantejar certs temes i a l'hora d'opinar en d'altres.

Que ningú s'ho prengui malament, només faltaria. Només, vinc a dir que el foro funcioni com fins ara... a exepció del succeït en aquests últims dies. I quan es cregui que hi ha algú que vulnera una norma tant essencial com seria el respecte envers a l'altri, aquesta persona serà vetada temporalment d'aquest foro.

Només em queda que agraïr la tasca dels meus companys moderadors, així com a la resta d'usuaris per la seva activa participació en aquest foro... i, si us plau, accepteu les meves disculpes si algun comentari us ha fet sentir ofesos en determinats moments.

Salutacions,
david calvo

pd: ale ese Fàtima ale ale
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum