FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

aventures del david amb el seu saxo!!!

+3
calvo
j.alien
les de repas!
7 participantes

Ir abajo

aventures del david amb el seu saxo!!! Empty aventures del david amb el seu saxo!!!

Missatge  les de repas! Dj Nov 12, 2009 2:54 am

ei uolas gent!!! que tal??? per aqui molt bé... ja no sóc l'alumna del david.. perquè vaig aprovar la sele... i estic fent periodisme i relacions públiques!!!! a la uniiiiiiiii!!!!!. bueno, ara potser em tornarà a ffer clases, perquè m'estic traient el carnet de conduir... i que m'ajudi m'anirà de conya!!!!

precisament sobre cotxes va la cosa...

dimarts, el david tenia una reunió i tal, i sortia sobre les 7'30 de la uni... que és a l'hora que plego jo. així que vam quedar per toranr junts amb el seu cotxe. A ell no li feia molta gràcia perque entrenava amb vosaltres a les 8, 8'15... però bueno. només pujar em diu:

- preparat que anirè fregant la velocitat de la llum...

sisis... encara no haviem sortit de barna, tot de llums se li encenien pel cotxe... semblava una nau espacial...

- tranqui. no pasa res, li foto una mica d'aigua al radiador... i ja està. -de sobte, baixa..obre el capó i se sent...- collons! com crema!!!

li fot un litre da'igua... (sense exagerar...) i seguim... però res, altre cop al poc temps... les llums avisant que allò no anava bé... bua... cada cinc minuts parant... al final, entrem a un poble, i li fot més aigua... però, previsora de mi, m'en aig al carrefour a comprar una ampolla d'aigua de 10 litres... i sort d'això... perquè se la va tragar tota el cotxe.

al final, arribem a les 10'15... buA... Sort encara que em va convidar a sopar després, que sino...

comprat un cotxe... on s'ha vist un profe amb aquesta tartana que portes!

petons a tots

pd.: anims, que ja m'ha dit el david que aquest any és més complicat


Editat per darrera vegada per les de repas! el Dt Gen 19, 2010 2:13 pm, editat 1 cop en total

les de repas!

Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 22/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

aventures del david amb el seu saxo!!! Empty Re: aventures del david amb el seu saxo!!!

Missatge  j.alien Dj Nov 12, 2009 10:00 am

SI,SI,SI, Fiate del profe y no corras (Averia-entreno-agua) Hummm.......... je je je es broma, pero que le hace falta un coche nuevo,
eso es como el comer cada dia, JUA JUA JUA.

UN SALUDO de aventures del david amb el seu saxo!!! Alien
j.alien
j.alien

Nombre de missatges : 598
Fecha de inscripción : 05/12/2008
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA

Tornar a dalt Ir abajo

aventures del david amb el seu saxo!!! Empty Re: aventures del david amb el seu saxo!!!

Missatge  calvo Dl Nov 16, 2009 2:18 am

laia, aquesta foto té "fotoshó".....

jajajajajajajajaj!!!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

aventures del david amb el seu saxo!!! Empty Re: aventures del david amb el seu saxo!!!

Missatge  KOKE_FCF Dl Nov 16, 2009 9:38 pm

bua calvo que bueno lo del coche si es que chato lo que no te pase a ti, vaya tela. le vas a tener que montar encima del techo un deposito para que te vaya bajando el agua directamente al radiador, si quieres ya te hare yo la tuberia...... jua jua jua
oye ahora en serio mi mujer tiene un saxo tambien de 13 años y si te interesa ya lo sabes.... jua jua
KOKE_FCF
KOKE_FCF

Nombre de missatges : 465
Fecha de inscripción : 09/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

aventures del david amb el seu saxo!!! Empty Re: aventures del david amb el seu saxo!!!

Missatge  j.alien Dj Nov 19, 2009 3:39 am

¡¡¡¡¡ Pero que coño dices !!!!!
El saxo que serefieren es el "saxofon" de David, es que no te enteras o que, y para colmo le dices que tu mujer tambien tiene uno de
trece....... ¿que? JUA JUA JUA, valla par de elementos estais hechos, ji ji ji.

UN SALUDO de aventures del david amb el seu saxo!!! Alien
j.alien
j.alien

Nombre de missatges : 598
Fecha de inscripción : 05/12/2008
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA

Tornar a dalt Ir abajo

aventures del david amb el seu saxo!!! Empty Re: aventures del david amb el seu saxo!!!

Missatge  juanan7 Ds Nov 21, 2009 12:48 pm

Yo solo kiero decir una cosa....
C3
es una primicia... el q no lo sepa ya esta enterado!!
juanan7
juanan7

Nombre de missatges : 127
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 36

Tornar a dalt Ir abajo

aventures del david amb el seu saxo!!! Empty Re: aventures del david amb el seu saxo!!!

Missatge  loren Ds Nov 21, 2009 2:31 pm

David, el chevroled Aveo tambien va muy bien,mejor ke el saxo Razz

loren

Nombre de missatges : 12
Fecha de inscripción : 17/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

aventures del david amb el seu saxo!!! Empty Re: aventures del david amb el seu saxo!!!

Missatge  tripy Ds Nov 21, 2009 2:32 pm

que coño es C3 juan? llevo 2 horas comiendome la cabeza !!!! dimelo tiiiiiooooooo!!!
jejjejejejee
tripy
tripy

Nombre de missatges : 156
Fecha de inscripción : 12/12/2008
Edad : 42
Ubicació : igualada

Tornar a dalt Ir abajo

aventures del david amb el seu saxo!!! Empty Re: aventures del david amb el seu saxo!!!

Missatge  tripy Ds Nov 21, 2009 2:34 pm

un citroen 3......? vaya mierda de azertijo, jejjeejeejjejejje. si pero bien que me he comido la cabeza , jejejejeje que cazurro que soy .
tripy
tripy

Nombre de missatges : 156
Fecha de inscripción : 12/12/2008
Edad : 42
Ubicació : igualada

Tornar a dalt Ir abajo

aventures del david amb el seu saxo!!! Empty Re: aventures del david amb el seu saxo!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum