FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PROBLEMÀTICA LA POBLA-FÀTIMA

Ir abajo

PROBLEMÀTICA LA POBLA-FÀTIMA Empty PROBLEMÀTICA LA POBLA-FÀTIMA

Missatge  calvo Dt Gen 19, 2010 4:01 pm

Lamentable! això per comennçar...

m'he vist obligat a suprimir temes i a expulsar a mebres d'aquest, el nostre forum... com si haguessin retornat a temps molt durs i repressors.

Qualsevol usuari que vulgui fer servir aquest foro ho haurà de fer des del respecte, l'educació i el civisme... d'una altre forma, serà expulsat immediatament.

no pot ser, que es vingui aqui a insultar a ningú... jo respecto les opinions de tots i m'importa ben poc el que pugui pensar altre gent envers la meva persona... però no consentirè que vingui al foro aquest a dir-ho... si de cas, us feu un foro vosaltres (que és pukinuki...) i allà em poseu a parir... ja veus quin problema.

i molt menys encara, toleraré les amenaçades ni les coaccions de ningú... que quedi clar.

senyors usuaris civilitzats del foro, em sap greu que hagi d'arribar a aquest extrem... creieu-me que ho hagut de fer com a últim recurs.

aprofito l'avinentesa per dir que si algú s'ha sentit ofès o algo per alguna cosa que s'hagi dit aqui, no era pas l'intenció de ningú (almenys per la meva part) ni criticar ni menysprear a ningú. Mai ha sortit cap paraula malsonat contra la vil.la de La Pobla, a la qual, després de tants anys treballant per allà he agafat simpatia cap a ella i cap a la seva gent... el que si es veritat que, quan algú, sigui de La Pobla o Jorba o de Pujalt... diu algo en contra meva... a més, ho fa des de l'anonimat (creient-se que no sabré qui és....), ve a dir-m'ho al meu portal... doncs m'enprenyo i potser dic coses en aquell moment que no hauria de dir....

i si, el de la foto sóc jo... en david calvo...

si voleu usar aquest foro, us registreu.. accepteu les normes i opineu.

moltes gràcies,

david calvo
administrador d'aqui
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum