FC FÀTIMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou.....

3 participantes

Ir abajo

ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou..... Empty ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou.....

Missatge  calvo Dc Feb 18, 2009 1:14 pm

efectivament... us pregutnareu com és que estic conectat a aquestes hores.??? bé, no crec que us ho pregunteu, però és una manera d'obrir un tema i, a més, escriure un missatge (que ja m'han superat l'alien i el Coke....).

Doncs això, que la super jefa Saida m'ha comprat un portàtil... i ara estic prop de les Maioles i el meu portàtil agafa internet aqui i tot... A veure si ara puc escriure més aqui...

ah! estic fent una web pel Departament de la Universitat on treballo... quan la tingui del tot acabada ja us pasaré el link... a veure si us agrada!!!

salut
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou..... Empty Re: ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou.....

Missatge  j.alien Dj Feb 19, 2009 6:02 am

¡¡¡HOSTIA TIO!!!
Asi ya podras ,si mi jefe me regalara un portatil no tendrias opcion ninguna en batir mi record; valla tela, valla tela.
Ten cuidado por las maiolas ya que me he enterado que habaticinan grandes vientos producidos por "ESOS PEASOS MOLINOS" y tu como
que no estas para esos aires de "costado" ya que te vienen todos de "FRENTE" (¿comprendes?) JUA JUA JUA

UN SALUDO
j.alien
j.alien

Nombre de missatges : 598
Fecha de inscripción : 05/12/2008
Ubicació : EN LA CUATROSFERA ALIENIGENA

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou..... Empty Re: ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou.....

Missatge  rastafari de jerez Dv Feb 20, 2009 6:42 am

hola calvo, como tu bien dirias... me quedo con esta frase: Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

calvo escrigué: A veure si ara puc escriure més aqui...

lo dicho... espero leer mas de ti por aki pues gracias a saida ahora no tienes excusa Laughing Laughing Laughing Laughing

PD: enhorabuena por tu olfato goleador... 3 dianas en 2 partidos.
rastafari de jerez
rastafari de jerez

Nombre de missatges : 694
Fecha de inscripción : 27/12/2008
Edad : 49
Ubicació : Fatima city

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou..... Empty Re: ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou.....

Missatge  calvo Ds Feb 21, 2009 1:07 pm

rastafari de jerez escrigué: PD: enhorabuena por tu olfato goleador... 3 dianas en 2 partidos.

ei son 4 gols en 3 partits...!!! però no passa res... els grans golejadors ja estem acostumats a que es descontin a l'hora de sumar els nostres gols!!! jajajajajaja!!!

vinga que vagi bé!!!!
calvo
calvo
Admin

Nombre de missatges : 193
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 41
Ubicació : Espoia Llliure!!!

http://fcfatima.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou..... Empty Re: ei ja he fet la cronica amb el meu portàtil nou.....

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum